Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/10/2019.

Praca w logistyce z j. włoskim i angielskim

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca w logistyce z j. włoskim i angielskim
Katowice
NR REF.: 1121989


Dla naszego klienta, lidera w branży towarów konsumpcyjnych z siedzibą w Katowicach, poszukujemy osoby na stanowisko Shipment Planner ze znajomością języka włoskiego oraz angielskiego gotowej do podjęcia zatrudnienia na okres 6 miesięcy.


Opis stanowiska:
  • Codziennie planowanie transportu i optymalizacja procesów.
  • Otrzymywanie i procesowanie zamówień transportowych od klientów.
  • Weryfikacja zwrotów.
  • Współpraca z magazynem w celu usprawnienia transportu.

Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek: logistyka).
  • Znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność myślenia analitycznego oraz dobrej organizacji czasu.

Oferujemy:
  • Umowę o pracę tymczasową.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
  • Przyjazną atmosferę w zespole.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry