Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/06/2019.

Praca w logistyce z bardzo dobrą znajomością Excela

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca w logistyce z bardzo dobrą znajomością Excela
Katowice
NR REF.: 1123509


Dla naszego klienta, lidera w branży towarów konsumpcyjnych z siedzibą w Katowicach, poszukujemy osób na stanowiska w Dziale Logistyki i/lub Produkcji, które wymagają bardzo dobrej znajomości Excela.


Obowiązki na każdym ze stanowisk będą wiązały się m.in. z praca w systemie SAP/APO oraz Excelu, codzienną komunikacją w języku angielskim z klientami, dostawcami oraz fabrykami firmy a także monitorowaniem zróżnicowanych procesów logistycznych i produkcyjnych.

Od kandydatów, poza znajomością Excela, wymagane jest płynne komunikowanie się w języku angielskim (B2/C1), znajomość systemu SAP/APO lub innych ERP, wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obszarze supply chain, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia jak również komunikatywność i bardzo dobra organizacja czasu. Ponadto, mile widziane jest wykształcenie wyższe kierunkowe (Logistyka, Zarządzanie Produkcją, Finanse, Ekonomia, Administracja, Matematyka).

Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, szansę na rozwój w strukturach firmy, umowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia), pełny etat oraz przyjazną atmosferę w miejscu pracy.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry