HRO Recruitment to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Praca w korporacji z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Zadaniem pracownika będzie zapewnienie odpowiednich środków które, zapobiegną przestępstwom podatkowym, praniu brudnych pieniędzy oraz finansowemu terroryzmowi. Głównymi obowiązkami będzie dostarczenie wysokiej jakości analizy dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych. Poszukujemy kandydatów którzy połączą zdolność analitycznego myślenia z innowacyjnymi pomysłami aby usprawnić wydajność procesów.
Zakres obowiązków:
Dostarczenie zaawansowanej analizy dotyczącej klientów indywidualnych oraz korporacyjnych
Przeprowadzanie odpowiedniej kontroli klientów, dokumentów oraz ocenę ryzyka przestępstw finansowych podczas całego okresu współpracy
Upewnianie się czy wszystkie dokumenty są zgodne z odpowiednimi procedurami
Współpraca z innymi działami
Wymagania:
Mile widziana znajomość procesów AML
Dobra znajomość języka angielskiego min.B1
Dobra znajomość języka francuskiego min.B2 – w piśmie
Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
Umiejętność pracy w grupie
Szeroko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne
Wysoka odporność na stres
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie
Ciekawą ścieżkę kariery oraz pracę w międzynarodowej organizacji
Atrakcyjne benefity
Prywatną opiekę medyczną
Poszukujemy osób zarówno rozpoczynających swoją karierę, jak i chcących zmienić obszar zatrudnienia. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych.