Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- kontakt telefoniczny z klientami - umawianie spotkań sprzedażowych,
- kontakt mailowy z klientami - wysyłanie aktualnych cenników i raportów rynkowych,
- sporządzanie ofert,
- raportowanie umówionych spotkań.
Wymagania:
- komunikatywność, pozytywna energia,
- znajomość obsługi komputera,
- odporność na stres,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze call center.
Oferujemy:
- współprace w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze +premia,
- możliwość awansu w strukturze firmy,
- komfortowe warunki pracy,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- możliwość korzystania z pakietu medycznego.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).