HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Praca w biurze z językiem Francuskim
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
Przetwarzanie dokumentów zgodnie z procedurami i instrukcjami dołączonymi do systemu,
analiza firm pod względem oszustw finansowych
sprawdzanie wiarygodności klientów
ocena ryzyka oszustw finansowych
praca z system
Wymagania:
Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
Znajomość j. francuskiego na poziomie minimum B1/B2
Umiejetność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
Umiejętnoć pracy w grupie
Motywacja do rozwoju i nauki w kierunku finansów i bankowości
Przetwarzanie dokumentacji klinta w celu osiągnięcia standardów
Obsługa połączeń z klientami
Oferta:
Rozwój osobisty w międzynarodowej organizacji finansowej
Szkolenia wdrażające
Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity
Prywatną opiekę medyczną
Możliwość pracy w standardowych godzinach, jak i możliwość pracy zmianowej