Opis stanowiska pracy
Do Twoich zadań należeć będzie:
- telefoniczna obsługa klienta - ruch wychodzący i przychodzący;
- obsługa sklepu internetowego m.in. zamówienia, reklamacje, doradztwo, sprzedaż usług;
- realizacja wyznaczonych celów grupowych i indywidualnych.
Pasujemy do siebie jeśli:
- posiadasz status osoby uczącej się;
- jesteś dyspozycyjna/ny do pracy w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku min. 30 godzin;
- jesteś dyspozycyjna/ny do pracy weekendowej min. 22 godziny;
- szybko przyswajasz wiedzę i nie boisz się nowych wyzwań :)
- masz odpowiedzialne podejście do pracy i zadań;
- będziesz dyspozycyjna/ny na całym pakiecie wdrożeniowym.
hmm i co jeszcze? Masz w sobie dużo optymizmu i chęci do pracy :)
Nasza oferta dla Ciebie:
- wynagrodzenie wypłacane dwa razy w miesiącu (podstawa + premie za sukcesu indywidualne i grupowe)
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy, zakończony Certyfikatem;
- grafik układany z tygodnia na tydzień;
- pracę w biurze w centrum Wrocławia;
- pracę w przyjaznej atmosferze w młodym i zdolnym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach wewnętrznych ścieżek kariery.
Zainteresowała Cię nasza oferta? :) To świetnie, aplikuj i do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej.
Prezentacja firmy
Call Center Inter Galactica to firma świadcząca usługi związane z...
Call Center Inter Galactica to firma świadcząca usługi związane z obsługą infolinii, badaniami rynkowymi, marketingowymi oraz telesprzedażą. Od 2002 roku nasze Call Center współpracuje z renomowanymi kontrahentami z Polski oraz Niemiec. Pracujemy z ambitną kadrą stwarzając możliwość rozwoju w strukturach firmy. Dbamy o jakość naszych usług i realizujemy zamierzone cele w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/07/2020
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat - popołudnie
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing