Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Praca dla Studentów i Absolwentów

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca dla Studentów i Absolwentów
Poznań
NR REF.: 1095239

Praca dla ambitnych Studentów oraz Absolwentów!

  • Jesteś Studentem lub Absolwentem studiów językowych, ekonomicznych, finansowych lub administracyjnych?
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim lub dodatkowo znasz również niemiecki, francuski, włoski lub hiszpański?
  • Chcesz zdobyć pierwsze zawodowe doświadczenie lub może masz już za sobą staże i praktyki związane z Twoimi studiami?
  • Praca w międzynarodowym środowisku jest dla Ciebie atrakcyjna?
  • Jesteś osobą otwartą, ambitną, zmotywowaną i nie boisz się podejmowania wyzwań?
  • Masz możliwość, by pracować w pełnym wymiarze godzin?

Nasi Klienci mogą zaoferować Ci:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 3000 – 4500 zł brutto uzależnione od projektu oraz Twojego doświadczenia
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

Prześlij swoje CV, a my wrócimy do Ciebie z propozycją projektów z Działów Finansowych, HR, Administracyjnych lub Logistycznych!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja i sekretariat
do góry