Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2018.

Praca dla studentów/absolwentów - elastyczne godziny

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca dla studentów/absolwentów - elastyczne godziny
Kraków
NR REF.: 1108424

Nasz Klient jest firmą o globalnym zasięgu, która w Krakowie w 2016 roku otworzyła swoje Centrum Biznesowe. Firma rozwija w nowoczesnym biurze swoje struktury i poszukuje osób, które chiałyby zdobyć doświadczenie na stanowisku specjalisty z j.angielskim (min. B2).

Każda osoba, która pomyślnie przejdzie jednoetapowy proces rekrutacji będzie miała przyjemnosć doskonalić swoje kompetencje językowe podczas zadań związanych z kontaktem z klientami (obszar US).

Firma zapewnia pełne wdrożenie, możliwość zdobycia wiedzy i poszerzenia swoich umiejętności, atrakcyjne wynagrodzenie, benefity dostepne już od pierwszego dnia pracy, możliwość relaksu w specjalnej strefie ze stołem bilardowym i przede wszystkim elastyczne godziny pracy.

Doświadczenie nie jest wymagane.

Jeśli szukasz interesującej pracy, bądź chcesz połączyć ją ze studiami dodatkowo lubisz rozmawiać po angielsku - zapraszam do aplikowania przez stronę, bądź kontakt bezpośredni ze mną.
Chętnie przedstawię dodatkowe szczegóły.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry