Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/09/2019.

Praca dla osób z biegłym j. portugalskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca dla osób z biegłym j. portugalskim
Kraków
NR REF.: 1116156


Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w Krakowie, poszukujemy osoby, która płynnie komunikuje się w języku portugalskim.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za monitorowanie jakości rozmów konsultantów z klientami w języku portugalskim.


Poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka portugalskiego (C1) i jednocześnie z dobra znajomością języka hiszpańskiego oraz angielskiego (B1/B2).Idealny Kandydat powinien mieć także doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz predyspozycje do działania w dynamicznym, zorientowanym na prace zespołową środowisku. Wcześniejsze doświadczenie w obszarze obsługi klienta jest mile widziane.

Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku oraz rozwój w dynamicznym, przyjaznym środowisku.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry