Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zadania:
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej;
przygotowywanie list płac;
przygotowywanie miesięcznych deklaracji oraz płatności;
wspieranie pracowników działu w bieżących zadaniach;
kontaktowanie się z klientami.
Wymagania:
minimum roczne doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku;
doświadczenie w firmie outsourcingu kadrowo-płacowego mile widziane;
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
znajomość zasad kalkulacji wynagrodzeń;
znajomość przepisów z zakresu PDOF, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy;
znajomość programu Płatnik;optima
dobra znajomość MS Office;
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prezentacja firmy
Firma consultingowo - outsourcingowa.
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
11/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Inne
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?