HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Praca Biurowa- w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Numer Referencyjny: KN/05/2019
Obowiązki:
• Obsługa Klienta drogą mailową i telefoniczną
• Obsługa czatów z pytaniami Klientów platformy
• Bieżące rozwiązywanie problemów oraz udzielanie informacji
• Prowadzenie dokumentacji
• Przygotowywanie raportów w celu modyfikacji jakości obsługi.
Wymagania:
• Dobra znajomość j. angielskiego
• Mile widziana umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
• Kreatywność i pomysłowość w rozwiązywaniu problemów
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
• Dbałość o najwyższą jakość pracy.
Oferta:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/zlecenie
• Praca zmianowa od poniedziałku do niedzieli w godzinach: 9:00 - 24:00
• Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji
• Praca w prężnie rozwijającym się zespole.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych.