Co możemy powiedzieć o sobie? Jesteśmy wyjątkowym, językowym call center. Do naszej pracy podchodzimy z pasją, zapałem i pełnym zaangażowaniem. Cechuje nas profesjonalizm, a ludzie to nasza największa wartość. Stawiamy na otwartość i komunikację, cenimy sobie kreatywność. I chociaż mamy 3 oddziały w różnych miastach i pracuje nas ponad 200 osób - jesteśmy jednym zgranym TEAMEM.
Brakuje nam tylko Ciebie! Dołącz do grona najlepszych sprzedawców! Szukamy osoby do zespołu, która biegle zna jeden z języków:
FRANCUSKI, NIEMIECKI, CHORWACKI, HISZPAŃSKI, PORTUGALSKI, WĘGIERSKI, SZWEDZKI, WŁOSKI
Co należy do obowiązków na tym stanowisku?
- telefoniczny kontakt z klientami rynku zagranicznego
- obsługa połączeń wychodzących i przychodzących
- dosprzedaż produktów - dzwonisz do bazy klientów, którzy internetowo złożyli zamówienie i oczekują na paczkę
- wprowadzanie danych po kontakcie z klientem
Czy warto z nami pracować? Jasne, że tak! A dlaczego?
- wynagrodzenie w postaci podstawy 5000 zł netto + prowizja
- praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
- umowa zlecenie/umowa o dzieło lub B2B (pokrywamy koszt prowadzenia działalności)
- dodatkowe benefity m.in. karta Multisport
- szkolenia, warsztaty - stawiamy na rozwój i poszerzanie umiejętności
- pyszna kawa, świeże owoce i najlepsi ludzie!
PRACA ZDALNA DLA OSÓB SPOZA KRAKOWA: szkolisz się z nami zdalnie/online przez pierwszy tydzień, następnie zapraszamy Cię do nas do biura (Kraków bądź Warszawa) na 3 dni (zapewniamy nocleg) - chcemy Cię poznać! Później pracujesz już tylko zdalnie - cykliczne przyjazdy na 3 dni raz na 3 miesiące.
W takim razie, jeśli:
- znasz jeden z wymienionych wcześniej języków na tyle, by móc swobodnie porozumiewać się z klientami
- lubisz rozmawiać
- masz dużo pomysłów, nie lubisz się nudzić
- cenisz sobie dynamikę pracy
- stawiasz na osiąganie celów
- kontakt z ludźmi daje Ci energię do działania,
Koniecznie daj nam się poznać!
Wyślij swoje cv, a nasz rekruter skontaktuje się z Tobą - i kto wie, może do zobaczenia? :)
Wyślij CV za pomocą przycisku Aplikuj.