Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
PPC Specialists
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Jeden z Naszych Klientów poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty PPC/ Paid Search Analyst. Będziesz odpowiedzialny za administrowanie i pomaganie w zarządzaniu strategiami medialnymi Pay Per Click dla Klientów. Analityk PPC będzie wspierać inicjatywy, które przyczynią się do osiągnięcia celów i sukcesu kampanii dla Klientów.
Do Kluczowych obowiązków będzie należeć:
- Codzienne zarządzanie kontem i płacenie za kliknięcia na Google, Yahoo, Bing i innych platformach w poszukiwaniu różnych Klientów
- Pomoc w utrzymywaniu i monitorowaniu słów kluczowych, miesięcznych limitów budżetu, udziału w wyświetleniach, wyniku jakości i innych ważnych danych konta
- Pomoc w zarządzaniu miejscami docelowymi w sieci reklamowej w AdWords i innych kontekstowych platformach reklamowych
- Wsparcie w generowaniu płatnych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach, grup reklam i pomoc w tworzeniu nowych płatnych inicjatyw marketingu w wyszukiwarkach
- Generowanie cotygodniowe i miesięczne raporty dla wszystkich głównych danych, śledzenia celów, śledzenia przychodów i innych inicjatyw związanych z płatnymi wynikami wyszukiwania
- Podążanie za trendami i rozwojem w wyszukiwarkach i PPC
- Ocena wyników wyszukiwania w głównych kanałach wyszukiwań
- Ścisła współprac i komunikacja z zespołem i kierownictwem w zakresie rozwoju projektu aby osiągnąć cele klienta
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Zainteresowanie obszarem marketingu internetowego
- Umiejętność kreatywnego myślenia, identyfikacji i rozwiązywania problemów
- Doskonałe umiejętności analityczne, organizacyjne, zarządzania projektami i zarządzania czasem
- Doświadczenie w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) i wyszukiwaniu płatnym (PPC)
- Biegłość w programach MS Excel, PowerPoint i Word
- Doświadczenie w analizie stron za pomocą różnych narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics, a także narzędzi do raportowania wewnętrznego
- Doświadczenie w pracy z popularnymi platformami reklamowymi PPC (AdWords, Yahoo, Bing)
- Dodatkowo mile widziane: Certyfikat AdWords / Bing