Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

podreferendarz do spraw obsługi kancelaryjnej w Wydziale Obsługi Administracyjnej w Biurze Informacyjnym Krajowego Rejestru Karnego

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Odbieranie przesyłek kierowanych do Biura Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego, w tym weryfikacja pod kątem uszkodzeń, zawartości i poprawności danych adresata oraz naniesienie prezentaty; dokonywanie rozdziału przesyłek i przekazanie ich do właściwych wewnętrznych komórek organizacyjnych, a następnie rejestracja w odpowiednich ewidencjach korespondencji wpływającej.
  • Przyjmowanie zrealizowanych zapytań i wniosków i ich stemplowanie zgodnie z udzieloną odpowiedzią w celu właściwego wydania zaświadczenia z Rejestru.
  • Obsługa korespondencji wychodzącej poprzez zaewidencjonowanie w rejestrze przesyłek wychodzących, zapakowanie i przygotowanie przesyłek, a następnie zaewidencjonowanie ich w książkach nadawczych celem przekazania do operatora pocztowego zgodnie z odpowiednimi regulacjami.
  • Przygotowanie potwierdzeń odbioru kart rejestracyjnych, zwrotek wewnętrznych oraz zawiadomień o ponownym skazaniu do wysłania do sądów w celu nadania ich za pośrednictwem operatora pocztowego.
  • Dostarczanie wydruków z systemu teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego i Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym właściwym wewnętrznym komórkom Biura.
  • Przyjmowanie z wewnętrznych komórek organizacyjnych dokumentów podlegających brakowaniu oraz przygotowywanie ich do zniszczenia w celu zapewnienia prawidłowego procesu przetwarzania danych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej oraz przygotowania akt spraw załatwionych do przekazania do archiwum zakładowego Ministerstwa Sprawiedliwości.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3258,79 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 1,7),
- dodatek za wysługę lat ( powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- możliwość udziału w szkoleniach,
- możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,
- pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, możliwość dofinansowania karty sportowej, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
- pokój do pracy dla opiekuna z dzieckiem,
- parking dla rowerów.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- wysiłek fizyczny,
- zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa dużej liczby korespondencji,
- praca pod presją czasu i w warunkach silnego stresu,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Oferty niespełniające wymagań formalnych i oferty kandydatów niewyłonionych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 743, (22) 52 12 378.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
  • znajomość ustawy o Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • umiejętność obsługi edytorów tekstowych oraz arkuszy kalkulacyjnych,
  • doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność współpracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy Prawo pocztowe
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi