Opis stanowiska pracy


Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

podreferendarz do spraw obsługi finansowej i niefinansowej w zakresie obsługi faktur oraz rozliczania delegacji zagranicznych i krajowych w Wydziale Finansowym, Biuro Budżetu i Administracji

pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie obsługi finansowej podróży służbowych zagranicznych w celu zapewnienia prawidłowego działania Urzędu, tj. rozliczanie delegacji, wycenianie wniosków dot. zagranicznych podróży służbowych oraz sporządzanie zlecenia zakupu dewiz i przelewów bankowych, w tym prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej rozliczeń kosztów walutowych i złotowych delegacji zagranicznych oraz rejestru wyjazdów zagranicznych w celu prawidłowego dokumentowania poniesionych kosztów związanych z podróżami służbowymi. Wystawianie obciążeń tytułem podróży służbowych refundowanych przez inne instytucje w celu zwrotu poniesionych wydatków.
  • Prowadzenie obsługi faktur wpływających do Biura Budżetu i Administracji. Przyjmowanie dokumentów, dekretowanie i przekazywanie do właściwych komórek merytorycznych celem sprawdzenia pod względem merytorycznym oraz dokonania opisu. Stałe monitorowanie terminów zapłaty wpływających dokumentów w celu zapewnienia dokonania terminowej płatności. Prowadzenie rejestru wpływających i przekazywanych dokumentów.
  • Prowadzenie obsługi finansowej podróży służbowych krajowych w celu zapewnienia prawidłowego działania Urzędu, tj. rozliczanie delegacji, prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej rozliczeń kosztów delegacji krajowych oraz rejestru wyjazdów krajowych w celu prawidłowego dokumentowania poniesionych kosztów związanych z podróżami służbowymi. Generowanie i wykonywanie przelewów dotyczących rozliczonych delegacji lub tytułem złożonych wniosków o zaliczki na delegacje.
  • Obsługa wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie sprawdzania możliwości ich realizacji, uzupełniania klasyfikacji budżetowej na dokumentach oraz ich rejestracji we właściwym rejestrze.
  • Bieżąca archiwizacja dokumentów finansowo-księgowych Urzędu.


Warunki pracy

Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu. Praca w pokoju na 4 piętrze budynku.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
1. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na pleć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia).
3. Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
5. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
6. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
7. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo.
8. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od zakończenia naboru.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 247.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej praktycznego wykorzystania w zakresie: znajomości ustawy o rachunkowości, rozporządzenia ministra pracy i polityki społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej.
  • Posiadanie kompetencji: rzetelność
  • Posiadanie kompetencji: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie kompetencji: współpraca
  • Posiadanie kompetencji: komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej praktycznego zastosowania w zakresie: obsługi programu finansowo – księgowego QNT; obsługi systemu do bankowości elektronicznej
  • Posiadanie kompetencji: myślenie analityczne
  • Posiadanie kompetencji: orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie kompetencji: radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Przeszkolenie z zakresu rachunkowości budżetowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi