Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Policji w Warszawie

Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

podreferendarz

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie majątkiem trwałym, pozostałymi środkami trwałymi (sprzętem kwaterunkowym, sprzętem techniki policyjnej i biurowej), będącymi w dyspozycji biura, prowadzenie jego ewidencji oraz realizowanie procedury rozliczeniowe, w tym uczestniczenie w spisach inwentaryzacyjnych,
  • planowanie i sporządzanie rocznego zapotrzebowania biura oraz zapewnianie bieżącego zaopatrzenia w zakresie sprzętu kwaterunkowego oraz sprzętu techniki policyjnej i biurowej,
  • koordynowanie działaniami określonymi w procedurach uzyskiwania przez policjantów i pracowników Biura Kontroli KGP dostępu do informacji niejawnych,
  • koordynowanie działaniami określonymi w procedurach składania przez policjantów i pracowników Biura Kontroli KGP oświadczeń o stanie majątkowym oraz opracowywanie stosownej dokumentacji w tym zakresie, a także sprawowanie nadzoru nad aktualizacją, wdrażaniem zmian oraz egzekwowaniem wdrożonych w wyniku zmian wymagań,
  • prowadzenie ewidencji badań profilaktycznych, okresowych i kontrolnych policjantów i pracowników biura oraz prowadzenie i aktualizacja kart analiz i oceny ryzyka zawodowego dla stanowisk pracowniczych w biurze,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi KGP i firmami zewnętrznymi w zakresie realizowanych w biurze remontów, napraw oraz serwisów,
  • realizowanie zadań dotyczących przygotowania, wdrażania i stosowania w biurze przepisów i procedur w zakresie prawidłowego zabezpieczenia i dostępu do pomieszczeń biurowych oraz znajdujących się w nich dokumentów służbowych, opracowywanie i aktualizowanie wykazów osób zajmujących pomieszczenia biurowe, wnioskowanie o personalizację kart zbliżeniowych i wyrabianie przepustek samochodowych uprawniających do wjazdu na tereny obiektów KGP i innych jednostek organizacyjnych Policji,
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek użytkowanych w Biurze Kontroli KGP oraz realizowanie zadań dotyczących wnioskowania o wyrobienie pieczęci oraz wydawanie referentek policjantom i pracownikom biura,


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- wysiłek fizyczny – przenoszenie drobnego sprzętu kwaterunkowego, techniki biurowej i policyjnej lub artykułów biurowych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych na zewnątrz i wewnątrz budynku.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,7489 kwoty bazowej

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 1,5 roku doświadczenia w administracji publicznej lub pracy biurowej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • bardzo dobra znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów i procedur z zakresu administrowania składnikami majątku lub bezpieczeństwa informacji,
  • umiejętność analizy i syntezy informacji,
  • rzetelność i terminowość,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy,
  • umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi