Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1718


Obowiązki:

1) obsługa centrali telefonicznej oraz łączenie rozmów; 2)udzielanie informacji klientom Ośrodka dot. sposobu załatwienia spraw w Ośrodku;3) wystawianie delegacji służbowych oraz monitowanie ich odpisywania;
4)sporządzanie sprawozdania dot. korzystania ze środowiska ;5) przygotowanie dokumentacji do składnicy akt oraz sporządzenie spisu dokumentów przeznaczonych do brakowania; 6) prowadzenie ewidencji rachunków/ faktur Ośrodka oraz Rodzinnych Domów nadzorowanych przez Ośrodek, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, rejestrowanie ich, opisywanie i niezwłoczne przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego;7) przygotowywanie korespondencji przekazanej przez komórki organizacyjne Ośrodka do wysłania oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji (elektronicznej;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • doświadczenie w pracy w zespole
  • odporność na stres
  • dobra obsługa komputera
  • obsługa komputera - pakiet programów office

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : praca pod presją czasu


Miejsce pracy: Juliusza Słowackiego 118A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi