Numer oferty: StPr/25/1718
1) obsługa centrali telefonicznej oraz łączenie rozmów; 2)udzielanie informacji klientom Ośrodka dot. sposobu załatwienia spraw w Ośrodku;3) wystawianie delegacji służbowych oraz monitowanie ich odpisywania;
4)sporządzanie sprawozdania dot. korzystania ze środowiska ;5) przygotowanie dokumentacji do składnicy akt oraz sporządzenie spisu dokumentów przeznaczonych do brakowania; 6) prowadzenie ewidencji rachunków/ faktur Ośrodka oraz Rodzinnych Domów nadzorowanych przez Ośrodek, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, rejestrowanie ich, opisywanie i niezwłoczne przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego;7) przygotowywanie korespondencji przekazanej przez komórki organizacyjne Ośrodka do wysłania oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji (elektronicznej;
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Juliusza Słowackiego 118A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.