Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0518


Obowiązki:

Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;
Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;
Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań;
Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:
- udzielenia schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym,
- przyznawania i wypłacania zasiłków celowych, zasiłków celowych na pokrycie wydatków powstałych w wyniku zdarzenia losowego oraz specjalnych zasiłków celowych,
- przyznawania i wypłacania zasiłków celowych na pokrycie wydatków na świadczenia zdrowotne osobom bezrobotnym oraz innym osobom niemającym dochodu i możliwości uzyskania świadczeń na podstawie przepisów o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia,
- przyznawanie zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego,
- opłacanie składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej, osobistej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem,
- dożywianie dzieci,
- sprawienie pogrzebu, w tym osobom bezdomnym,
- pomoc osobom mającym trudności w przystosowaniu się dożycia po zwolnieniu z zakładu karnego,
- sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego,
- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej, wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenie i realizacja programów osłonowych;
Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, rejestrów zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym jednolitym wykazem akt obowiązującymi w Ośrodku Pomocy Społecznej.
Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.
Opracowywanie projektu budżetu gminy, planu finansowego i harmonogramu wydatków oraz propozycji ich zmiany w zakresie realizowanych zadań.
Realizowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie prowadzonych spraw, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonywania tego planu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższymlub wykształcenie średnie oraz 5- letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz aktów wykonawczych, - staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, - umiejętność pisemnego formułowania wniosków.


Miejsce pracy: PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: List motywacyjny. Cv. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Osoba do kontaktu: Agnieszka Szarkowicz

Telefon: 683833360

Email: ops@krosnodrzanskie.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi