Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
PMO Support/ Administrator HR
Lokalizacja: CracowFor our Client - global information technology, consulting and outsourcing company with services spanning financial services, retail, transportation, manufacturing, healthcare services, energy and utilities, technology, telecom and media we are looking for PMO Support/ Administrator HR.
Your responsibilities will include:
- Supporting the recruitment life cycle – resource requests and PO/invoicing for perm and non-perm contracts
- Supporting the process around Staff ‘Moves’ / New Hires / Exits, Org charts, HR Directory maintenance etc.
- Maintenance, tracking and reporting on operational tasks e.g. Clarity (Timesheets/ Task Allocation / Queries) / Mandatory Training etc.
- Tracking & trend analysis around the Digital RTB budget in terms of Cost Management and Cost Realisation
We offer:
- Salary based on B2B contract (via Devire)
- Long - term employment and attractive salary
- Working for a leading corporation with a stable market position
- Possibility to work in an international environment
- Benefits package
The ideal candidate for this role will have:
- At least 2-3 years of experience as a PMO or similar role
- Fluent knowledge of English language (both orally and in writing)
- Good knowledge of Excel (pivots, vlookup etc)
- Highly developed communication skills, both written and verbal, being able to explain complex or technical issues in detail that all can understand
- Good knowledge of JIRA, Confluence or similar systems
- Pragmatic decision making skills, with the ability to make clear judgments, understand the implications and communicate these effectively across different levels