Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse
Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko PMO Specialist – jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w zarządzaniu projektami w szczególności w obszarze związanym z finansami, zapraszamy do przesłania CV!
Obowiązki
• Nadzór nad obiegiem dokumentów
• Wsparcie w procesach zamówień i rozliczeń oraz w zarządzaniu fakturami i budżetem jednostki
• Przygotowywanie materiałów niezbędnych podczas spotkań statutowych z dyrekcją jednostki
• Pomoc w zarządzaniu ryzykiem na poziomie programów strategicznych
• Zbieranie materiałów informujących o postępach prac oraz przygotowywanie raportów
Oferujemy
• Długofalową współpracę i ciągłe możliwości rozwoju
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Elastyczne formy współpracy (B2B, UoP itd.)
• Pakiet benefitów (Multisport, MyBenefit, Medicover)
• Możliwość certyfikacji i szkoleń
• Pakiet i wsparcie relokacyjne, w przypadku zmiany miejsca zamieszkania
Wymagania
• Około rok doświadczenia w pracy w obszarze PMO
• Bardzo dobra znajomość obsługi Excel oraz Power Point
• Język angielski na poziomie minimum B1
• Komunikatywność i umiejętność dobrej organizacji czasu pracy