PMO Assistant
Lokalizacja Warszawa |
Wymiar etatu Pełny etat |
Obowiązki:
Zapewnienie wsparcia organizacyjnego i administracyjnego zespołowi projektowemu, w szczególności współpraca z Kierownikiem Projektu, Kierownikami zespołów projektowych.
Zadania:
- Zakładanie i utrzymywanie dokumentacji projektu:
- Przygotowywanie szablonów dokumentacji projektowej,
- Porządkowanie, archiwizacja i inwentaryzacja dokumentów,
- Przechowywanie dokumentów, zmiana statusu, identyfikacja wersji i dystrybucja informacji o zmianach do osób zarządzających w strukturze projektu,
- Obsługa korespondencji projektowej,
- Pomoc w prowadzeniu zagadnień związanych z realizacją zadań projektowych,
- Udział w spotkaniach z klientem
- Pomoc w sporządzaniu notatek i raportów ze spotkań projektowych oracz ich dystrybucja,
- Pomoc w organizacji spotkań projektowych,
- Przestrzeganie zgodności pracy z wewnętrznymi regulacjami przedsiębiorstwa.
Wymagania:
- Znajomość środowiska Windows i Microsoft Office, narzędzi wspierających zrządzanie projektem (np. MS Project, Jira, Redmine),
- Odpowiedzialność, dokładność,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów,
- Znajomość procedur i wewnętrznych instrukcji przedsiębiorstwa dotyczących zarządzania projektami i dokumentacją.