PMO Assistant

Team Connect Sp. z o.o.
Podstawowe informacje:
Lokalizacja
Warszawa
Wymiar etatu
Pełny etat

Obowiązki:

Zapewnienie wsparcia organizacyjnego i administracyjnego zespołowi projektowemu, w szczególności współpraca z Kierownikiem Projektu, Kierownikami zespołów projektowych.

Zadania:

  • Zakładanie i utrzymywanie dokumentacji projektu:
  • Przygotowywanie szablonów dokumentacji projektowej,
  • Porządkowanie, archiwizacja i inwentaryzacja dokumentów,
  • Przechowywanie dokumentów, zmiana statusu, identyfikacja wersji i dystrybucja informacji o zmianach do osób zarządzających w strukturze projektu,
  • Obsługa korespondencji projektowej,
  • Pomoc w prowadzeniu zagadnień związanych z realizacją zadań projektowych,
  • Udział w spotkaniach z klientem
  • Pomoc w sporządzaniu notatek i raportów ze spotkań projektowych oracz ich dystrybucja,
  • Pomoc w organizacji spotkań projektowych,
  • Przestrzeganie zgodności pracy z wewnętrznymi regulacjami przedsiębiorstwa.

Wymagania:

  • Znajomość środowiska Windows i Microsoft Office, narzędzi wspierających zrządzanie projektem (np. MS Project, Jira, Redmine),
  • Odpowiedzialność, dokładność,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów,
  • Znajomość procedur i wewnętrznych instrukcji przedsiębiorstwa dotyczących zarządzania projektami i dokumentacją.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi