Płatny staż w dziale IT
WroclawPłatny staż w dziale IT
Wroclaw
NR REF.: 1156336
Dla naszego klienta, lidera rynku branży ubezpieczeniowej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Service Desk Analyst.
W nowej roli będziesz odpowiedzialny za zapewnianie wsparcia IT dla wszystkich pracowników w zakresie różnych technologii, w tym aplikacji desktopowych, drukowania/skanowania, telefonii, urządzeń mobilnych, audio i wideokonferencji, aplikacji biznesowych. Do zakresu obowiązków będzie również należało dokonywanie oceny, selekcji, badania i rozwiązywania podstawowych incydentów i zgłoszeń oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego w sprawach współpracowników za pośrednictwem telefonu, czatu, poczty elektronicznej i portalu.
Poszukujemy kandydatów chących rozpocząć swoją karierę w obszarze IT. Doświadczenie w podobnej roli - Service Desk / IT Support /Customer Service w środowisku korporacyjnym / SSC - będzie atutem. Poszukujemy kandydata/tki z proaktywnym nastawieniem na współpracę z kientem, z silnym umiejętnościami interpersonalnymi oraz umiejętnością pracy w zespole.
Oczekujemy znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1, który jest wymagany do wykonywania codziennych obowiązków. Doświadczenie w pracy na systemie ticket’owym będzie atutem. Od kandydatów oczekujemy gotowości do pracy w pełnym wymiarze czasu od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, odpowiednie przeszkolenie, pracę w międzynarodowym środowisku w biurze zlokalizowanym w centrum miasta, pakiet benefitów, wynagrodzenie nawet do 6500 PLN brutto oraz możliwość współpracy długofalowej.
Wroclaw
NR REF.: 1156336
Dla naszego klienta, lidera rynku branży ubezpieczeniowej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Service Desk Analyst.
W nowej roli będziesz odpowiedzialny za zapewnianie wsparcia IT dla wszystkich pracowników w zakresie różnych technologii, w tym aplikacji desktopowych, drukowania/skanowania, telefonii, urządzeń mobilnych, audio i wideokonferencji, aplikacji biznesowych. Do zakresu obowiązków będzie również należało dokonywanie oceny, selekcji, badania i rozwiązywania podstawowych incydentów i zgłoszeń oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego w sprawach współpracowników za pośrednictwem telefonu, czatu, poczty elektronicznej i portalu.
Poszukujemy kandydatów chących rozpocząć swoją karierę w obszarze IT. Doświadczenie w podobnej roli - Service Desk / IT Support /Customer Service w środowisku korporacyjnym / SSC - będzie atutem. Poszukujemy kandydata/tki z proaktywnym nastawieniem na współpracę z kientem, z silnym umiejętnościami interpersonalnymi oraz umiejętnością pracy w zespole.
Oczekujemy znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1, który jest wymagany do wykonywania codziennych obowiązków. Doświadczenie w pracy na systemie ticket’owym będzie atutem. Od kandydatów oczekujemy gotowości do pracy w pełnym wymiarze czasu od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, odpowiednie przeszkolenie, pracę w międzynarodowym środowisku w biurze zlokalizowanym w centrum miasta, pakiet benefitów, wynagrodzenie nawet do 6500 PLN brutto oraz możliwość współpracy długofalowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.