W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Plant Controller - branża produkcyjna
Miejsce pracy: KrakówAktualnie dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, wchodzącej w skład międzynarodowego koncernu przemysłowego, poszukujemy osoby na stanowisko Plant Controller’a do zakładu mieszczącego się w województwie małopolskim.
Obowiązki:
- udział w opracowaniu budżetu, prognoz finansowych i analiz kosztowych
- kontrola budżetu zakładu oraz kosztów produkcyjnych
- sporządzanie raportów okresowych oraz na zlecenie zgdnie z zapotrzebowaniem spółki
- przygotowanie oraz prezentacja wyników finansowych dywizji
- wdrażanie standardów i procedur obowiązujących w grupie
- wsparcie kadry zarządzającej w podejmowaniu decyzji biznesowych
- monitorowanie procesów biznesowych w kontekście kontroli wewnętrznej
- współpraca z innymi działami firmy a szczególnie z centrum SSC.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w obszarze finansów, rachunkowości lub ekonomii
- 2-4 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (w firmie produkcyjnej)
- umiejętność współpracy i komunikacji z osobami na różnym poziomie w organizacji
- wysokie umiejętności annalistyczne
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (SAP)
- dobra znajomość zasad rachunkowości
- samodzielność, zdolność do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
- dyspozycyjność do pracy w województwie małopolskim (oraz ewentualnej relokacji)
Korzyści:
- ciekawa pracę w międzynarodowej organizacji
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, dofinansowane posiłki)
- szkolenia wewnętrzne
- bonus roczny