Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Planista projektów
Lokalizacja: woj. opolskieJeśli poszukujesz pracy pełnej wyzwań, chcesz brać udział w procesie tworzenia i rozwijania międzynarodowej organizacji – ta praca jest dla Ciebie! Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy motoryzacyjnej produkującej podzespoły dla branży motoryzacyjnej, poszukujemy doświadczonych i samodzielnych osób na stanowisko: Planista Projektów.
Zadania:
• Tworzenie i aktualizowanie dokumentów dla nowych przedsięwzięć, prace projektowe, planowanie nowych procedur
• Prowadzenie częściowych projektów w kontekście procesu opracowywania produktu (PEP) wg. metod zarządzania projektami
• Wprowadzenie nowych produktów w kontekście PEP
• Komunikacja i kooperacja z Customer Business Unit (sprzedaż jako interfejs do klienta i TEC) wszystkich obszarów planowania i produkcji, jak i zakup, bezpieczeństwo pracy, controlling, logistyka
• Koordynacja wszystkich działań zapewniających PEP w dziedzinie planowania produkcji
• Zapewnienie ukierunkowanej na cel i terminowej dostawy standaryzowanych dokumentów w ramach PEP
• Monitorowanie projektów klientów i projektów wewnętrznych, kontrola nad osobami zaangażowanymi w projekt lub obszary zaangażowane w proces (rozwój, obróbka mechaniczna)
• Opracowywanie dokumentacji związanych z przestrzeganiem standardów (przykład ISO TS 16949)
• Tworzenie i prezentacja regularnych raportów np. opis projektu
• Opracowywanie lub przeprowadzanie następujących dokumentów/zadań:
o Opracowywanie układów bloków (w tym planowanie wydajności)
o Przeprowadzanie inwestycji i planowanie budżetu (w tym koncepcja awaryjna, koncepcja maszyny, koncepcja Bemi, sprzęt testowy, planowanie personelu)
o Analiza wykonalności
o Dodatek do specyfikacji produktu
o Planowanie Run@Rate, seria wstępna, seria zerowa, SOP
o Zarządzanie Make or Buy analiza/dostawca
o Opracowywanie harmonogramów
o Przeprowadzanie ocen ryzyka
o Dokumentacja wyników (Lessons learned Doku)
o Odpowiedzialność za projektowanie stanowisk pracy, w tym dokumentacji
o Udział w pracy nad projektami, na przykład
o specyfikacje w formie list kontrolnych
o szczegółowy opis inwestycji i planów kosztów
Nasz Klient zapewnia:
• Umowę o pracę
• Atrakcyjne zasadnicze wynagrodzenie
• Pracę w rodzinnej firmie
• Ubezpieczenie grupowe
• Prywatną opiekę medyczną
• Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy automotive
• Realny wpływ na rozwój projektów
U Kandydatów zwracamy szczególną uwagę na:
• Wykształcenie wyższe
• Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
• Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
• Znajomość obsługi komputera (Software standard + odpowiednio dostosowany do zakładu), ERP