Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/05/2019.

Pierwsza praca z j. Angielskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pierwsza praca z j. Angielskim
Kraków
NR REF.: 1119867

Szukasz pracy?
Znasz język angielski?
Ta oferta jest dla Ciebie!

Poszukujemy osób zmotywowanych do podjęcia pierwszej pracy w międzynarodowej firmie transportowo-logistycznej.

Nasz klient jest firmą logistyczną, która poszukuje pracowników na stanowiska biurowe, związane z administracją danych i kontaktem z klientem. Zdobądź pierwsze doświadczenie! Nauczymy Cię wszystkiego, co będzie Ci potrzebne aby zacząć pracę w międzynarodowym środowisku.

Skorzystaj z możliwości rozwoju w firmie nagrodzonej w 2018 mianem ,,Great Place to Work”

Oferujemy stałe wynagrodzenie, umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, kartę Multisport i opiekę Medicover. Ponadto już po pół roku pracy firma oferuje dofinansowanie do nauki języka bądź innych kursów wspomagających rozwój osobisty.

Aplikuj już teraz!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry