Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/09/2019.

Pierwsza praca w międzynarodowym środowisku z językiem niemieckim!

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pierwsza praca w międzynarodowym środowisku z językiem niemieckim!
Kraków
NR REF.: 1117246

Dla naszego Klienta, jednej z najbardziej popularnych amerykańskich korporacji w Krakowie, poszukujemy osób, które chciałyby podjąć swoją pierwszą pracę biurową w obsłudze klienta.

Jeśli świetnie posługujesz się językami niemieckim oraz angielskim - APLIKUJ!

Jeśli chciałbyś rozpocząć pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku - APLIKUJ!

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, swobodnie czujesz się w obsłudze klienta i nie boisz się rozmawiać w języku niemieckim oraz angielskim - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania i podsyłania CV!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry