Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PGE Ambasador Jakości
Miejsce pracy: RzeszówRodzaj pracy: Praca tymczasowa
Zakres obowiązków:
• Praca w biurze obsługi Klienta,
• Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozrachunkach oraz dokumentach z klientami,
• Przestrzeganie obowiązujących procedur i procesów.
Oczekiwania:
• Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, życzliwość,
• Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
• Preferowane wykształcenie wyższe,
• Nienaganny, schludny wygląd. Strój dopasowany do standardów Klienta.
Oferta:
• Wynagrodzenie godzinowe od 14 zł brutto,
• Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
• Umowa o pracę po miesięcznym okresie wstępnym,
• Miła i przyjazna atmosfera w pracy,
• Stabilna praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.