Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/11/2017.

Personel pomocniczy przy kompletowaniu zamówień

Toruń, 87-100, kujawsko-pomorskie

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

Obecnie dla naszego klienta, jednego z marketów poszukujemy Panów na stanowisko

Personel pomocniczy przy kompletowaniu zamówień

Miejsce pracy: Toruń

Zakres obowiązków:
• kompletowanie zamówień zgodnie z wytycznymi
• dbanie o porządek na stanowisku pracy

Wymagania

Wymagania
• Ważna książeczka sanepidu
• Dyspozycyjność 8 h dziennie
• Dokładność

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej,... rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.

Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Czas trwania umowy:
Do końca listopada
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Przedział wynagrodzenia:
13,00 zł - 14,50 zł / stawka godzinowa (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Inne
do góry