Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/01/2019.

Personal/Executive Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Personal/Executive Assistant
Warszawa
NR REF.: 1116894


Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży prawniczej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Personal/Executive Assistant.

Twoje następne stanowisko
Osoba na stanowisku Personal Assistant odpowiedzialna będzie za zarządzanie kalendarzem Prezesa, organizację spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, organizację podróży służbowych (rezerwacja hoteli, biletów), zarządzanie obiegiem dokumentów. Do kluczowych zadań kandydata należeć będzie również organizacja eventów oraz wsparcie Prezesa i kontakt z osobami z zewnątrz organizacji.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z doświadczeniem na stanowisku Asystenta/-ki Zarządu, który może się wykazać profesjonalnością, biegłą znajomością języka angielskiego oraz min. dobrą znajomością języka niemieckiego. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, znajomości pakietu Office (Word, Power Point). Do aplikacji zapraszamy szczególnie osoby z wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją czasu pracy, samodzielne, które przywiązują wagę do szczegółów.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawy zakres zadań, stabilne zatrudnienie, możliwość pracy w prestiżowej i profesjonalnej firmie, konkurencyjne wynagrodzenie, samodzielne stanowisko oraz pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta sportowa). Firma posiada biuro w samym centrum miasta.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry