Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/08/2018.

Personal Assistant with Dutch

Poznań, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Personal Assistant with Dutch
Poznań
NR REF.: 1103940

Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w samym centrum Poznania, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku Personal Assistant z językiem holenderskim oraz angielskim.

Twoje obowiązki:
  • Prowadzenie kalendarza dla przypisanych starszych konsultantów,
  • Zapewnianie szeregu wsparcia administracyjnego (np. Planowanie podróży, organizacja plików, składanie raportów dotyczących wydatków),
  • Skuteczna współpraca z klientami, zespołami,
  • Zarządzanie całą komunikacją w profesjonalny i efektywny sposób,
  • Wspieranie, planowanie i realizację projektów ad-hoc, konferencji oraz innych spotkań poza siedzibą,
  • Prowadzenie korespondencji, dokumentów i prezentacje, jeśli jest to wymagane,
  • Monitorowaniewiadomości e-mail.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
  • biegłej znajomości języka holenderskiego(min. C1) oraz angielskiego(min. B2),
  • wiedzy z obszaru Microsoft Office
  • dużej elastyczności, proaktywnego sposobu myślenia i silnych umiejętności organizacyjnych.
  • idealny kandydat będzie silnym graczem zespołowym z umiejętnością pracy pod presją i budowania trwałych relacji ze starszymi konsultantami

Co oferujemy?
  • pracę w środowisku o międzynarodowym zasięgu,
  • pakiet relokacyjny,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • przyjazną atmosferę pracy oraz stabilne zatrudnienie,
  • bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Karta Multisport, karty lunchowe, bilety do kina, teatru, bonus roczny itp.)
  • atrakcyjne wynagrodzenie

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry