Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Personal Assistant to Regional Managing Director
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest globalna sieć gastronomiczna, której produkty kochają konsumenci na całym świecie.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy w regionie CEE poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Personalnej Regionalnego Dyrektora Zarządzającego. Głównym zadaniem zatrudnionej osoby będzie kompleksowa, profesjonalna obsługa działalności Dyrektora Zarządzającego i zarządzanie administracją biura.
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie prezentacji oraz innych dokumentów w odpowiedzi na potrzeby zgłoszone przez Dyrektora Zarządzającego i Zarządu
- Redagowanie oficjalnych pism, korespondencji i przygotowanie oficjalnej wewnętrzej komunikacji
- Koordynacja obiegu dokumentów przygotowanych na potrzeby Zarządu
- Organizacja przyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, transferów, restauracji)
- Odpowiedzialność za administracją Biura i budżetem administracji
- Zarządzanie podległym zespołem i recepcją
Wymagania:
- min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku podobnym stanowisku w międzynardowej organizacji
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku
- Wielozadaniowość i zdolność pracy pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista, empatyczność i asertywność
- Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy:
- Prace dla globalnego lidera w swojej branży
- Przyjazną atmosferę i samodzielność w działaniu
- Bogaty pakiet benefitów