W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Pełnomocnik ds. jakości (branża medyczna, ochrona zdrowia)
Miejsce pracy: ŁódźWe współpracy z naszym Klientem - siecią wyspecjalizowanych placówek medycznych, poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko Pełnomocnika ds. Jakości.
Zadania:
- koordynowanie i wystandaryzowanie obszaru jakości w czterech ośrodkach medycznych w Polsce,
- współtworzenie i realizacja Strategii Jakościowej,
- organizacja i nadzór nad procesem akredytacji CMJ,
- wspieranie w uzyskiwaniu certyfikacji jakościowej, w tym ISO,
- przygotowanie, nadzorowanie i uaktualnienie wymaganej dokumentacji oraz procedur z zakresu ISO oraz akredytacji CMJ,
- koordynowanie planów poprawy jakości i weryfikacja postępów,
- nadzorowanie zgodności z przepisami prawa i standardami zawodowymi, zwłaszcza w odniesieniu do prawa pacjentów i dokumentacji medycznej,
- wdrożenie oraz nadzór nad procesem raportowania działań niepożądanych oraz realizacją planów naprawczych,
- zarządzanie systemem kluczowych wskaźników jakości,
- koordynowanie działań szkoleniowych z zakresu jakości,
- współpraca z brokerem ubezpieczeniowym w zakresie oceny ryzyk we wszystkich ośrodkach,
- wypełnianie zapisów aktów prawnych kształtujących politykę jakościową w jednostkach medycznych finansowanych ze środków publicznych,
- raportowanie do Zarządu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane w zakresie ochrony zdrowia/medycyny/jakości),
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem jakością w szeroko pojmowanej ochronie zdrowia,
- znajomość standardów jakości dla pomiotów medycznych (m.in. ISO w szpitalu, akredytacja),
- znajomość obowiązujących regulacji prawnych w podmiotach leczniczych oraz finansach publicznych,
- znajomość MS Office,
- duża samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- gotowość do wyjazdów służbowych (Elbląg, Tomaszów Mazowiecki, Zamość, Katowice),
- prawo jazdy kat. B,
- nasz Klient jest otwarty na Kandydatów z całej Polski.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w firmie obecnej na rynku od ponad 17 lat,
- umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie, premie roczne uznaniowe,
- praca w atmosferze współpracy, w ambitnym, profesjonalnym i dynamicznym środowisku,
- samodzielne stanowisko,
- narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy do użytku prywatnego,
- dofinansowanie do kursów i szkoleń,
- prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej,
- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.