#

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Tuchola, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Tucholi

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17 A, 89 – 500 Tuchola


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kierowanie komórką organizacyjną ds. OIN, w celu zapewnienia prawidłowego jej funkcjonowania.
  • Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w KPP w Tucholi oraz kontrolowanie przestrzeganie przepisów w tym zakresie.
  • Realizowanie zadań lokalnego inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w KPP w Tucholi, w celu zapewnienia ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane i przechowywane informacje niejawne.
  • Prowadzenie okresowych kontroli w zakresie ewidencji i obiegu dokumentów oraz przestrzegania zapisów ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych, w celu nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych.
  • Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, w celu bieżącego informowania o trybie postępowani z dokumentami niejawnymi.
  • Opracowywanie i aktualizowanie planów ochrony informacji niejawnych, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzoruje jego realizację.
  • Nadzorowanie funkcjonowania Kancelarii Tajnej w KPP w Tucholi.
  • Prowadzenie postępowań sprawdzających w zakresie ustalonym przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych Wydziału ds. OIN KWP w Bydgoszczy.
  • Brakowanie dokumentów niejawnych oraz przekazywanie akt do archiwum, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Informowanie Komendanta Powiatowego Policji w Tucholi o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów zawierających informacje niejawne.
  • Nadzorowanie archiwizowanie dokumentów wytworzonych w KPP w Tucholi i jednostkach podległych, w tym opiniowanie brakowanie materiałów BC, niepodlegających archiwizowaniu.
  • Pełnienie funkcji kasjera funduszu operacyjnego „0”.
  • Powielanie dokumentów niejawnych i potwierdzanie podpisem zgodność z oryginałem wszystkich wykonanych kopii dokumentów niejawnych oraz wydruków niejawnych z technicznych nośników informacji niejawnych, odnotowywanie skreślenia i dokonywanie adnotacji na dokumentach elektronicznych i nieelektronicznych oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności.
  • Pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji (inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego), który nadzoruje w jednostce organizacyjnej Policji przestrzegania zasad ochrony danych osobowych.
  • Pełnienie funkcji lokalnego administratora bezpieczeństwa n/wym. systemów: SWD, KSIP, CEL, Noe.NET, SESPol, KRS, KSI, REGON, podsystemu kadra „SWOP” oraz pozostałych policyjnych sieci transmisji danych, do których pracownik został wyznaczony decyzjami Komendanta Powiatowego Policji w Tucholi.
  • Nadzorowanie funkcjonowania składnicy akt w KPP w Tucholi.


Warunki pracy

Nie występują uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne warunki pracy. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy (faks, kserokopiarka, niszczarka). W pionowych ciągach komunikacyjnych nie ma wind osobowych. Stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze. Na parterze budynku jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Praca związana z odpowiedzialnością dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje, wykonywana pomieszczeniach biurowych, przy monitorze ekranowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Czynniki utrudniające wykonywanie zadań: stres z wiązany z decyzyjnością i zagrożeniem korupcją. Realizacja zadań nie jest związana z wysiłkiem fizycznym

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie:
3000 zł brutto
Techniki i metody selekcji:
 I etap selekcji: analiza merytoryczna aplikacji (weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi z dnia 23.04.2013 r. – upubliczniony na BIP KPP w Tucholi)
 II etap selekcji: test kompetencyjny (sprawdzenie wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania)
 III etap selekcji: rozmowa kwalifikacyjna

Wzory oświadczeń zamieszczene są na stronie BIP KPP Tuchola.

Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencyjnym (II etap selekcji) będzie obejmował sprawdzenie i umiejętności praktycznego zastosowania wiedzy z zakresu:
 ustawa o Policji z dnia 6 kwietnia 1990 r. (Dz.U.2017. poz. 2067 ze zm.) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej;
 ustawa o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U.2016, poz. 1345 ze zm.) w zakresie dot. nawiązania stosunku w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej,
 ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016, poz. 1167) w zakresie dot. zadania pełnomocnika, organizacja, funkcjonowanie Kancelarii Tajnej)


UWAGA
Proszę uważnie przeczytać informacje o wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Koniecznie proszę umieścić w liście motywacyjnym dopisek „OFERTA NA STANOWISKO W SŁUŻBIE CYWILNEJ” oraz zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy (stanowisko, wydział, nr ogłoszenia). Proszę składać WYŁĄCZNIE dokumenty wymagane. Wszystkie dokumenty - podanie, CV/życiorys, oświadcznia i kserokopie dokumentów - muszą być opatrzone datą i czytelnym podpisem. Oferty należy składać w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi w ZAMKNIĘTYCH kopertach. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, bezwyznaniowość, światopogląd, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, tożsamość płciową, przynależność związkową, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera,
  • komunikatywność,
  • umiejętność współpracy,
  • umiejętność argumentowania,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub złożenie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016, poz. 1167).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość komputerowych programów biurowych (pakiet Microsoft Office).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016, poz. 1167).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi