Opis stanowiska pracy

Tasks:

  • Use English every day and remotely support Professional Development processes
  • Assist with Professional Development/HR team’s data analysis and reporting needs
  • Perform a range of administrative tasks, including scheduling, clerical support and database management
  • Help plan, organize and execute office-based training programs

Wymagania

Profile:

  • Bachelor degree, preferably in HR or related field
  • Preferably 1-2 years administrative experience in a corporate or professional services environment
  • Good verbal and written language skills both in English (C1 - CEFR* or equivalent)
  • Solid knowledge of Windows and Notes applications

We offer:

Global & dynamic network

Inclusive & open environment

Training & development

Work-life balance

Lunch card

Integration events

Annual bonus

Snacks

Relocation package

Private medical & dental insurance

Non-hierarchical environment

Polish language classes

Initiatives

Benefit platform

Informal dress code

Prezentacja firmy

McKinsey & Company is one of the world’s premier management consu... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi