Opis stanowiska pracy

Tasks:

  • Provide support for different aspects and stages of the Professional Development Program for other McKinsey functions globally: sign up; onboarding; support for learning, staffing, mentorship and Program certification.
  • Shape and enable positive experience for all Program participants
  • Act as a central point of contact for the Program by managing/ coordinating communication and responses with Program specialists and managers
  • Perform a range of administrative tasks, including Program system administration, reporting and content administration
  • Collaborate closely with the local team, share best practices, work on harmonizing processes and share tasks on a daily basis

Wymagania

Profile:

  • Bachelor degree, preferably in HR or related field
  • Min. 6 months of administrative experience in a corporate or professional services environment
  • Good verbal and written language skills both in English (C1 - CEFR* or equivalent)
  • Solid knowledge of Windows and Notes applications

Prezentacja firmy

McKinsey & Company is one of the world’s premier management consu... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi