Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/09/2019.

Payroll Specialist

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Payroll Specialist
Kraków
NR REF.: 1114188

Pracuj dla najlepszych!

Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy osób na stanowisko specjalisty ds. payrollu w Krakowie.

Poszukujemy osób na stanowiska juniorskie oraz seniorskie, a także związane z project managementem, które będą brały udział w globalnej implementacji systemów płacowych. Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na systemach ERP i pokrewnych, jesteś osobą dokładną i lubisz pracę z ludźmi, a także płynnie posługujesz się językiem angielskim (min. B2; dodatkowe języki, jak: niemiecki, szwedzki lub hiszpański będą dużym plusem!), to stanowisko jest dla Ciebie!

Co zyskujesz?
  • Możliwość rozwoju w dużej, cenionej firmie specjalizującej się w przewozie przesyłek,
  • Przejżystą ścieżkę kariery,
  • Szeroki pakiet benefitów i szkoleń.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie i chciałbyś dowiedzieć się więcej, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry