Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2018.

Payroll Officer

Opole, opolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Payroll Officer
Opole
NR REF.: 1112134

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w okolicach Brzegu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Płac.

Do obowiązków Specjalisty ds. płac będzie należeć współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie nadzorowania procesów płacowych, kontrolowanie dokumentacji związanej z naliczaniem wynagrodzeń, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, analiz, raportów oraz dokumentacji. Ponadto do obowiązków Specjalista ds. płac będzie należeć współpraca we wdrażaniu narzędzi IT do obsługi procesów kadrowo-księgowych, obsługa systemu benefitów pracowniczych oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych.

Od kandydatów oczekuje się kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenia w obsłudze programów kadrowo-płacowych klasy ERP oraz znajomości pakietu MS Office. Idealny kandydat musi wykazywać się bardzo dobrą znajomością przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz znajomością języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Nasz klient oferuje pracę w miłej atmosferze, w dynamicznej i stale rozwijającej się firmie - gdzie nie zabraknie możliwości wykazania się i poszerzania swoich kompetencji, a także pakiet świadczeń pracowniczych.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry