Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2018.

Payroll Coordinator

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Payroll Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1113685

Dla jednego z naszych klientów, dużej grupy kapitałowej, poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem na stanowisku Payroll Coordinator.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla pracowników organizacji, weryfikowanie listy płac, nadzorowanie i prowadzenie kontrolingu personalnego na potrzeby biznesu, przygotowanie sprawozdań, raportów i analiz kadrowo-płacowych, przygotowanie sprawozdań do GUS, ZUS, PFRON, PITów rocznych. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzorowanie nad przygotowaniem aktuariatu oraz materiałów dla audytora, sprawowanie nadzoru i przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznych organów kontrolujących, nadzorowanie nad poprawnością funkcjonowania systemu TETA oraz wdrażanie usprawnień, aktualizowanie i nadzorowanie poprawności regulacji wewnętrznych z przepisami polskimi, opracowanie, wdrożenie i nadzór nad procesami i procedurami wewnątrz działu HR. Do zakresu obowiązków będzie należeć rónież doradztwo Managerom organizacji w obszarze kadrowo-płacowym oraz wsparcie dla Zarządu przy ewolucji systemu wynagrodzeń w organizacji.

Nasz klient poszukuje osoby z przynajmniej 8 latnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kadrowo-płacowym, znajomości TETA HR, udokumentowanych sukcesów w samodzielnej realizacji sprawozdawczości, raportingu i budżetowania personalnego, bardzo dobrej znajomość MS Excel - do przygotowywania zestawień, raportów, prezentacji, doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń w organizacjach o zróżnicowanych systemach czasu pracy, wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: Finanse i Rachunkowość, Ekonomia lub podobne. Bardzo ważna jest znajomość Kodeksu Pracy oraz przepisów regulujących naliczanie wynagrodzeń.

Naszy klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet benefitów, możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, pozytywną atmosferę w miejscu pracy, możliwość wdrażania nowych rozwiązań.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry