#

Payroll & Administration Team Leader

JOBME S.A.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Aktualnie dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy badawczej o globalnym zasięgu, świadczącej usługi z zakresu m.in. rynku mediów, informacji biznesowej i marketingu - w związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Opis stanowiska pracy:

  • Koordynowanie procesów administracyjnych i kadrowo-płacowych (zatrudnienie powyżej 500 osób, kapitał amerykański)
  • Nadzorowanie procesów kadrowo-płacowych (zatrudnienia, on-boardingu, czasu trwania stosunku pracy, naliczenia i wypłaty wynagrodzenia, ewidencji czasu pracy, ZFŚS, ochrona danych osobowych)
  • Koordynacja procesu relokacji i delegacji zagranicznych pracowników
  • Wsparcie merytoryczne zespołu i managerów
  • Bliska współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w obszarze administracji personalnej, kadr, płac i benefitów
  • Aktywne poszukiwanie rozwiązań usprawniających procesy w podległym obszarze
  • Współpracę w zakresie projektowania i opracowywania polityki personalnej oraz nadzór nad jej prawidłową realizacją
  • Bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach
  • Współpraca z jednostkami ZUS , GUS, US czy PIP w zakresie obowiązujących przepisów
  • Dostosowanie obowiązujących regulacji w firmie do aktualnych przepisów
  • Analizowanie i raportowanie danych kadrowo-płacowych

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości polskiego ustawodawstwa w dziedzinie prawa pracy, podatków, ZFŚS i ubezpieczeń społecznych
  • 5-letniego doświadczenia w dziale HR w korporacji (stanowisko team leadera, managera lub specjalisty)
  • 3-letniego stażu pracy w dziale kadrowo-płacowym na stanowisku specjalisty w dużej firmie
  • Doświadczenia we współpracy z dostawcami usług outsourcingu kadrowo-płacowego
  • Swobody w komunikacji w języku angielskim
  • Wielozadaniowości, bardzo dobrej komunikacji i umiejętności współpracy z innymi
  • Motywacji do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy
  • Efektywności w planowaniu pracy i umiejętności organizacyjnych

 

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym w firmie będącej liderem w swojej branży
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie karty Multisport i inne świadczenia z ZFŚS
  • Wsparcie ze strony przełożonego (Dyrektor HR) i kadry managerskiej
  • Pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej

Prezentacja firmy

JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi