Opis stanowiska pracy
Aktualnie dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy badawczej o globalnym zasięgu, świadczącej usługi z zakresu m.in. rynku mediów, informacji biznesowej i marketingu - w związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Opis stanowiska pracy:
- Koordynowanie procesów administracyjnych i kadrowo-płacowych (zatrudnienie powyżej 500 osób, kapitał amerykański)
- Nadzorowanie procesów kadrowo-płacowych (zatrudnienia, on-boardingu, czasu trwania stosunku pracy, naliczenia i wypłaty wynagrodzenia, ewidencji czasu pracy, ZFŚS, ochrona danych osobowych)
- Koordynacja procesu relokacji i delegacji zagranicznych pracowników
- Wsparcie merytoryczne zespołu i managerów
- Bliska współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w obszarze administracji personalnej, kadr, płac i benefitów
- Aktywne poszukiwanie rozwiązań usprawniających procesy w podległym obszarze
- Współpracę w zakresie projektowania i opracowywania polityki personalnej oraz nadzór nad jej prawidłową realizacją
- Bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach
- Współpraca z jednostkami ZUS , GUS, US czy PIP w zakresie obowiązujących przepisów
- Dostosowanie obowiązujących regulacji w firmie do aktualnych przepisów
- Analizowanie i raportowanie danych kadrowo-płacowych
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości polskiego ustawodawstwa w dziedzinie prawa pracy, podatków, ZFŚS i ubezpieczeń społecznych
- 5-letniego doświadczenia w dziale HR w korporacji (stanowisko team leadera, managera lub specjalisty)
- 3-letniego stażu pracy w dziale kadrowo-płacowym na stanowisku specjalisty w dużej firmie
- Doświadczenia we współpracy z dostawcami usług outsourcingu kadrowo-płacowego
- Swobody w komunikacji w języku angielskim
- Wielozadaniowości, bardzo dobrej komunikacji i umiejętności współpracy z innymi
- Motywacji do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy
- Efektywności w planowaniu pracy i umiejętności organizacyjnych
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym w firmie będącej liderem w swojej branży
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie karty Multisport i inne świadczenia z ZFŚS
- Wsparcie ze strony przełożonego (Dyrektor HR) i kadry managerskiej
- Pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej
Prezentacja firmy
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ...
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe. Poznajmy się! JobMe!
Numer wpisu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia: 14680
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja