#

Partner ds. rozwoju franczyzy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Partner ds. rozwoju franczyzy

Miejsce pracy: Wrocław
5-23-59611

Naszym Klientem jest firma Żabka Polska, firma o ugruntowanej pozycji lidera w branży convenience, która w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje doświadczonych osób na stanowisko: Partner ds. Rozwoju Franczyzy

Zakres obowiązków:

- Prowadzenie rozmów w zakresie sprzedaży usługi franczyzowej
- Realizowanie celów związanych ze skutecznym pozyskiwaniem kandydatów na Franczyzobiorców
- Aktywny udział w działaniach rekrutacyjnych oraz wsparcie w procesie onboardingu
- Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych kandydatów
- Wsparcie kandydatów w kompletowaniu niezbędnych dokumentów
- Zarządzanie bazą danych
- Raportowanie aktywności

Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży, szczególnie usługi lub oferty oraz pozyskiwaniu Klientów
- Doświadczenie w pozyskiwaniu i rozwijaniu bazy Klientów
- Zorientowanie na wyniki i motywacja do realizowania celu
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- Skrupulatność w przygotowaniu dokumentacji
- Gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Mobilność

Korzyści:
- Stabilna współpraca w oparciu o umowę B2B na czas nieokreślony
- Pełen pakiet szkoleń wdrożeniowych
- Wynagrodzenie zasadnicze wraz z atrakcyjną premią zależną od osiągniętych wyników
- Samochód służbowy do wykorzystania prywatnego, tablet/laptop oraz telefon
- Możliwość udziału w ciekawych projektach
- Indywidualnie dobrane dodatkowe benefity takie jak karta sportowa lub ubezpieczenie na życie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi