Order Management Specialist
Miejsce pracy: GdyniaNumer ref. OMS/022/MSZ
Zadania:
- Procesowanie zamówień - praca nad uprawnieniami do produktów i fakturowaniem
- Rozwiązywanie problemów związanych ze zgodnością - współpraca z zespołami wewnątrz firmy w tym zakresie
- Odpowiadanie na zapytania klienta
- Praca nad różnymi projektami ad hoc w odniesieniu do administrowania klientami
Oferta:
- Współpraca na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy - w dalszym etapie możliwość nawiązania współpracy bezpośrednio przez Klienta
- Pakiet benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowy pakiet opieki zdrowotnej
- Praca w międzynarodowym środowisku - codzienny kontakt z językiem
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację w codziennej pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Zdolności analityczne
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra umiejętność obsługi MS Office, chęć do nauki obsługi nowych systemów
- Zdolność pracy w dynamicznym środowisku, zorientowanie na cel
- Samodzielność i elastyczność
- Zorientowanie na wysoką jakość obsługi klienta
Mile widziane:
- Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego/ języków skandynawskich
- Doświadczenie w obsłudze systemów CRM (Siebel, Salesforce) lub SAP
Oferta dotyczy pracy tymczasowej