#

Order Management Specialist with French

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Order Management Specialist with French

Miejsce pracy: Kraków
6-21-67162-1

For our client, a global leader in business process management, we are looking for a candidate for the position:

Order Management Specialist with French

Responsibilities:

- Creating and booking of Orders in the ERP system
- Handling internal customer requests
- Ensure resolution to customer requests
- Contact with the customers via e-mails/phone
- Updating the information in the system (clients data, supplies, pricing)
- Preparing the relevant documents for the orders
- Daily monitoring the assigned orders and customer requests
- Escalating any problems, delays, inconsistencies
- Gathering information from logistics partners and informing customers regarding availability and deliveries

Wymagania:
- Very good knowledge of French
- Communicative level of English
- Previous experience in Customer Care/ Order Management/ Procurement
- Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
- Familiarity with SAP
- Analytical thinking and ability to learn fast
- Personal culture and ability to deal with the client properly
- High motivation and willingness to learn

Korzyści:
- Attractive salary
- Possibility to take part in the new process
- Stable job offer – employment contract
- Various trainings
- Possibility of development
- Benefits (Insurance, Luxmed)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi