#

Order Administrator - Customer Service Specialist

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Order Administrator - Customer Service Specialist

Miejsce pracy: Warszawa
3-13-50329
Salary: 4500 - 6500 PLN

For our Client, international global company with SSC in Warsaw, we are looking for

Customer Service Specialist

Duties and Responsibilities

Essential Duties and Responsibilities:
The candidate will take care of operations, customer service and sales support Payment Service in Poland. Main tasks include:

- Monitoring terminal shipments, repairs and replacements;
- Managing terminal configuration with acquirer and in internal systems;
- Resolving or addressing technical issues with payment hardware raised by customers;
- Performing new software tests;
- Updating procedures and manuals;
- Introducing new customers to onboarding systems;

Requirements:
- At least 1 year of work experience;
- Computer literate, good MS Office knowledge;
- Excellent communication skills;
- Fluent in English;
- Good analytical skills;
- Quick Learner;
- Able to build and maintain good relations with customers, partners and third party service providers;
- Good planning and organizational skills;

Benefits:
· Challenging work with multinational environment with a dynamic team between 14:00 - 22:00;
· Unique opportunity for professional growth;
· Contract of employment;
· Benefit package (medical care, life insurance, lunch vouchers, sport).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi