Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/11/2018.

Opiekun Klienta

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:

Opiekun KlientaMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Przygotowywanie ofert dla klientów zainteresowanych usługami świadczonymi przez Firmę oraz ich prezentacja;
  • Umiejętne słuchanie i rozumienie potrzeb Klientów w celu dopasowania dla nich najlepszej oferty;
  • Udział w negocjacjach;
  • Sporządzanie umów na podstawie wzorców;
  • Dbałość o dobre relacje z Klientami, a także poszerzanie kontaktów biznesowych.

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży;
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań;
  • Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne;
  • Samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie;
  • Otwartość na podejmowanie nowych wyzwań i chęć rozwoju;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Język angielski na poziomie min.dobrym;
  • Znajomość środowiska office (MS Word, MS PowerPoint, MS Excel, Outlook);
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Elastyczną formę współpracy;
  • Stabilne zatrudnienie, chęć długofalowej współpracy;
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwoju;
  • Miłą atmosferę pracy;
  • Benefity pozapłacowe;
  • Częściowy home-office.

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry