Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

Opiekun Klienta

Kraków, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Witanie Klientów wchodzących do Biura Obsługi Klienta
  • Pomoc przy wyborze tematu wizyty na dyspenserze systemu kolejkowego
  • Kierowanie ruchem Klientów - podprowadzanie Klienta do stanowiska
  • Wskazywanie alternatywnych form kontaktu w przypadku większej kolejki (np. formularz kontaktowy, zwrot sprzętu poprzez kuriera, płatności)

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta - mile widziane zarówno w bezpośredniej obsłudze jak i w call center
  • Komunikatywność, zaradność, umiejętność budowania relacji z Klientem i rozbijania obiekcji Klienta
  • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura (8 h dziennie)

Oferujemy:

  • Zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę tymczasową
  • Praca pełna wyzwań i możliwości od zaraz
  • Praca od poniedziałku do piątku po 8 h dziennie (9-17)
  • Stabilna praca i długofalowa współpraca
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV klikając w przycisk APLIKUJ.

Poleć Adecco swoim znajomym, którzy poszukują pracy - mamy wiele ciekawych ofert pracy stałej i tymczasowej !


Numer referencyjny: OK/112017/KRK

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry