Opis stanowiska pracy

Do placówki bankowej poszukujemy osób na stanowisko:

Opiekun Klienta

osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych, w tym
z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej,
• realizację zadań sprzedażowych,
• inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
• organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami,
• pozyskiwanie i profesjonalną obsługę klientów,
• kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
• przestrzeganie procedur i standardów, raportowanie
• obsługę kasowo-dysponencką

Wymagania


• minimum 1 roku doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta lub sprzedaży / prezentacji towarów/usług
• znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
• wykształcenia min. średniego,
• komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania,
• znajomości obsługi komputera (MS Office).
• niekaralności

oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w godz. od 9-17 od pon do pt,
• wysokie premie uzależnione od wkładu pracy
• szerokie możliwości rozwoju oraz uczestnictwa w licznych szkoleniach.
• uczestnistwo w imprezach integracyjnych, konkursach wewnętrznych z atrakcyjnymi nagrodami
• możliwość korzystania z kart Benefit Sport dla pracownika, osoby towarzyszącej i dziecka
• obiady firmowe

Prezentacja firmy

Doradztwo finansowe, kredyty hipoteczne, gotówkowe, inwestycje, Getin No... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
2 750PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
wliczone
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi