Jesteśmy młodą firmą specjalizującą się w outsourcingu telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży, obecną na rynku od 4 lat. W tym czasie udało nam się rozwinąć z małego start- upu składającego się z kilkunastu osób do dwóch oddziałów liczących razem ponad 250-ciu pracowników. Nasz zespół na co dzień obsługuje klientów w kilkunastu europejskich językach. Pomimo wielojęzykowego charakteru nie jesteśmy korporacją. Wierzymy, że ludzie to największa inwestycja firmy, a zgrany zespół i świetna atmosfera to nasz znak rozpoznawczy. Obecnie poszukujemy osób, które wzmocnią nasze rynki na stanowisku:
Opiekun klienta z językiem Słowackim/Bułgarskim/Chorwackim
Zakres zadań:
- proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur;
- telefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonywanych przez niego zakupów on line;
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów adekwatnie do potrzeb klienta oraz sprzedaż produktów;
Nasze oczekiwania:
- znajomość jednego z wymienionych języków umożliwiająca swobodną komunikację
- dyspozycyjność w wymiarze 30-40h tygodniowo (dla zainteressowanych możliwość pracy także w soboty i niedziele);
- komunikatywność, otwarty umysł i nastawienie na realizację celów
- mile widziane, ale nie konieczne, wcześniejsze doświadczenie w kontakcie z klientem (sprzedaż, obsługa klienta)
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o pewną podstawę i motywujące prowizje ( od 4700 do 7000 zł)
- pracę w trybie stacjonarnym lub zdalnie po miesięcznym wdrożeniu w biurze w Krakowie (zapewniamy zakwaterowanie)
- Pakiet niezbędnych szkoleń
- pakiet benefitów
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą opcji "Aplikuj" lub na adres e-mailowy: kariera@tivron.com