Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 25/11/2017.

Opiekun Klienta w Placówce Detalicznej

Warszawa, mazowieckie

Bank Millennium S.A.

Opis stanowiska pracy

•Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej
•Budowanie z Klientami długotrwałych relacji
•Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta
•Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów
•Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych
•Przestrzeganie standardów i procedur bankowych
•Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

Oferujemy

•Umowę o pracę, pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną
•Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy
•Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
•Pracę w zespole nastawionym na osiąganie wspólnych celów
•Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium

Wymagania

•Wykształcenie minimum średnie
•Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży w instytucji finansowej
•Rozwinięte umiejętności komunikowania się i budowania relacji z Klientami
•Odpowiedzialność, sumienność i dobre umiejętności organizacyjne
•Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi
•Dyspozycyjność

Prezentacja firmy

Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję... zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy:
12 miesięcy
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Bankowość
do góry