#

Opiekun Klienta w Coraz Lepszej Firmie

Profect

20-352 Lublin, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Jeśli:

  • lubisz ludzi, lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać
  • Twoi znajomi uważają Cię za osobę przyjazną, empatyczną i często zgłaszają się do Ciebie po pomoc
  • potrafisz sprawnie posługiwać się językiem, być elastyczny/a i odważny/a w rozmowie
  • lubisz przekonywać innych do swoich opinii, nie boisz się wyrażać swojego zdania i mówisz z pewnością w głosie
  • aby być zadowolonym/ą z siebie pod koniec dnia, potrzebujesz czuć, że coś konkretnego osiągnąłeś/aś
  • masz wewnętrzny ogień, który motywuje Cię do tego, aby robić więcej
  • Twoja sumienność to niemal obsesja, aby dobrze wykonywać powierzone zadania i nie zaznasz spokoju, dopóki rzeczy nie będą zrobione tak, jak obiecałeś/aś
  • cenisz współpracę zamiast rywalizacji i “gwiazdorzenia”
  • lubisz jasne zasady i ważna jest dla Ciebie praca w dobrze zorganizowanym środowisku

...to być może jesteś osobą, której szukamy!

 

Rośniemy bowiem w bardzo szybkim tempie i właśnie powiększamy nasz Coraz Lepszy Zespół o nowych Opiekunów Klienta.

 

Kilka słów o nas

Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. Towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni...

Podstawową osią działalności Coraz Lepszej Firmy jest działalność wydawnicza na rynku edukacji biznesowej (szkolenia wideo i audiobooki dla przedsiębiorców). Bardzo mocno stawiamy również na rozwój społeczności, przez co jesteśmy jednocześnie klubem biznesowym, skupiającym ponad 480 Coraz Lepszych Przedsiębiorców. Nasze autorskie modele, systemy i narzędzia powodują wzrost sprzedaży, wzrost lojalności klientów, a także pracowników, którzy chętniej i wydajniej pracują w tak zarządzanych firmach. 

 

Twoje zadania na tym stanowisku:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi obecnymi Klientami w celu zachęcenia ich do zrobienia kolejnego kroku – rozpoczęcia stałej współpracy z Coraz Lepszą Firmą i dołączenia do Społeczności Coraz Lepszych Przedsiębiorców
  • “miękka sprzedaż” oparta na relacjach i edukacji Klienta (żadnego dzwonienia “na zimno”, czy wciskania czegokolwiek)

 

Oferowane warunki:

  • praca oparta o nieustanny kontakt i relację z wyjątkowymi ludźmi, jakimi są przedsiębiorcy
  • zgrany, wspierający się nawzajem i dobrze współpracujący zespół, wolny od konfliktów i rywalizacji
  • jasne i realne oczekiwania co do wydajności i osiąganych rezultatów
  • wynagrodzenie: w okresie próbnym (3 miesiące) 2500 zł netto (ok. 3500 zł brutto), po solidnym przeszkoleniu i pozytywnym zakończeniu okresu próbnego - 3000 zł netto (ok. 4200 zł brutto)
  • wynagrodzenie stałe (bez prowizji), które daje komfort i zdejmuje “ciśnienie”, dzięki czemu możesz czerpać z tej pracy więcej satysfakcji i radości
  • umowa o pracę (w okresie próbnym na czas określony, potem na stałe – czyli na czas nieokreślony)
  • dodatkowo dla rzetelnych i lojalnych pracowników udział w firmowym planie akcjonariatu pracowniczego, czyli staniesz się współwłaścicielem firmy tuż przed jej planowanym wejściem na giełdę
  • praca stała od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, żadnych nadgodzin ani pracy w weekendy
  • w okresie próbnym praca w naszym biurze, natomiast po jego zakończeniu praca w modelu "no office", czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu i zasięg telefonu komórkowego)
  • ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, regularna indywidualna praca z naszym Ekspertem Rozwoju Talentów, dostęp do firmowej biblioteki i Twój własny budżet na zakup książek na koszt firmy

 

Wymagania

  • najważniejsze są dla nas Twoje predyspozycje i cechy osobowości opisane na początku ogłoszenia. Nie wymagamy żadnego doświadczenia. Wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby pracować na tym stanowisku, bez problemu Cię nauczymy
  • ciepły, miły i przyjazny głos, w którym słychać pozytywne nastawienie
  • bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy (o szczegółach opowiemy w dalszych etapach rekrutacji)

Prezentacja firmy

Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wo... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 500PLN - 4 200PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi