Opis stanowiska pracy
T/12
Zadania:
- kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym,
- obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej,
- wprowadzanie zleceń, aktywacja usług,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie (stawka godzinowa 13 zł + atrakcyjne premie),
- stabilne zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę,
- pełny pakiet szkoleń,
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonych,
- pracę w systemie zmianowym,
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie - jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami.
Wymagania
IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.
W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
Dla naszego klienta lidera w branży telefonii cyfrowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prezentacja firmy
Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w ...
Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Imar posiada certyfikaty Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/01/2017
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Inne